Bu böyle gider tek tek ama benim için çok önemli.O yüzden yazmayayım desem de yazıyorum. Sekizinci bölümün temellerini bugün attım. İlk 400 sözcük yazıldı. Yedi bitti evet. Ayrıca ayrıntılı bir özet ve tablo marifetiyle toplam bölüm sayısı artık net olarak 20. Mart sonu tamamlarım diye umuyorum.



Noel ağacını nihayet depodan çıkarıp kurdum. Süsler ışıklar bütün cakası hepsi tamam. 






Kürek dersi için 4 kredi satın aldım. Çok mutluyum. Nereden aklına geldi diyenler çoktu. Söyleyince şaşırdılar: (bunu bile) yapay zekaya danıştım. O söylemedi ama genelde yapay zekayla (ve belki herkesle) ilişkim böyle. Soruyorum, danışıyorum, sonra verdiği cevapları beğenmiyorum ve küt diye tam istediğim cevabı kendi aklımla buluyorum. Soru şuydu: bana açık havada yapılan, eğlenceli, grup yetişkin sporu öner.



Şekersiz beslenmeye devam. Hala ağzıma sürmedim. Doktora gittim bu hafta. Tahliller şunlar bunlar. Şeker hastalığım yokmuş sadece insülin direnci. Daha da motive oldum şeker yememek için. 



Bendeki son havadisler bunlar. Yeni yılda dünyaya barış, insanlara huzur, neşe, keyif ve refah diliyorum.



Yorumlar

  1. Bu sefer haberleri önden almış olsam da okumak yeniden keyiflendirdi Arpiciğim, "go for it"!!!! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu sefer bütün haberleri önden vermiştim sana :) Yaptım valla.

      Sil
  2. Bugünkü çizgilerin ayrı bir güzel, hoşuma gittiler, ben de onu söyleyeyim. :))
    Kürek dersi çok iyi fikir, bir başka arkadaşım daha başlamıştı, o da memnundu. :)
    Şekersizliğe devam, tebrikler! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy çok mutlu oldum, çizgileri ilk başta biraz baştan savma yapıyordum kimse dikkat etmiyor ya da önemsemiyor diye de düşünüp, artık daha da özenirim.
      Kürek çok güzeldi bugün, belki arkadaşınla beraber yaparız kim bilir. Çünkü Suadiye'de yapıyorum ben. Senin arkadaşın da tahminim yakındadır.
      Ah evet şekersizlik: bazen zor oluyor ama.

      Sil
    2. Hayır çizgilere ben de dikkat ediyor ve beğeniyorum +1'imi de yazayım yani :))

      Sil
  3. "şekersizliğe devam" konusu için kocaman bir bravo sana arkadaşım. bir de darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy böyle bravoları tebrikleri alıp oturduktan sonra da insanın ertesi gün "eeeh yetti gayrı" diyesi varsa diyemiyor. Hadi bakalım, ha gayret devam :)

      Sil
  4. Şekersiz durmak irade ister bravo size ben yapamıyorum. Hülya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar