Bu senenin yeni yıl kararlarını her gün yapılacak etkinlikler şeklinde yazdım: zayıflamak değil, her gün hareket etmek, romanı bitirmek değil, her gün yazmak, her gün okumak gibi. Bugün hepsini yaptım! Sekizinci bölümde 700 sözcüğü aştım. Bir buçuk saat yürüdüm. Ve storytel'de ilişkilerle ilgili bir kitap dinledim.


Bu yeni yılda kendime yaptığım en bir güzellik Türksat'ın temel paketinden üst paketine geçmekti. Üst pakette iki tane kanal var özellikle izlemek istediğim: biri mezzo, klasik müzik ve çok sesli koro ya da opera dinletiyor yedi yirmidört, diğeri de myzen, dekorasyon fakat asıl yoga ve pilates ve fitness yayınları yapıyor. Hepsi de youtube da var deme: sonsuz klasik müzik sonsuz yoga. Bazen de biri benim                        yerime seçsin istiyorum. En güzeli de üst                       paketin maliyeti: 10 TL.


Hayatımdaki bir başka yeni güzellikse macbook'un anımsatıcı özelliğini keşfetmem. Biliyorum biraz geç oldu bu keşif ama güzel oldu. İstediğin kadar liste yapıyorsun, hepsi topluca duruyor gözünün önünde, istediğin kadar da hatırlatma koyuyorsun. Bir tane mesela beni iyi hissettiren şeyler listem var. Ne zaman kendimi iyi hissettiren bir şey olsa oraya not alıyorum. Pişirdiğim                   sağlıklı menüler de orada. Benim gibi                         listelerin arasında boğulan biri için çok                       kullanışlı.


Yeni yılla beraber gelen yeni bir adet: günsonu - hafta sonu - ay sonu -3 ay sonu- raporları. Bu ne kadar sürecek bilmiyorum, çok sürdürebilecek miyim emin değilim fakat akşam saatinde, duşumu alıp, dişlerimi fırçalayıp, kremlerimi sürüp, pijamalarımı giydikten sonra günün değerlendirme raporuna beş, bilemedin on dakika ayırıyorum şimdilik. Bugün neyi doğru yaptım? Neyi   yanlış yaptım? Hangi davranışımı sürdüreyim?                  Hangi davranışıma dikkat edeyim diye günü                      şöyle bir baştan aşağı gözden geçiriyorum                      yazılı olarak.  

Yorumlar

  1. Selam yeni yıl yeni kararlar almak güzel. Birde en güzeli uygulamak. Özellikle hatırlatma konusu dikkatimi çekti. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl kararlarının her gün tekrarlayan hali güzel bir yöntem olacak gibi duruyor. Ya nasip diyelim. ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar