Amazon'dan satın aldığım brush-markerlar dünya turuna çıkmış gibiler. Avustralya'dan Almanya'ya bir anda ulaştılar. Fakat şimdi önce Münih sonra Hannover oradan Köln'ün oralara yol almış gözüküyorlar. Şuralardan el sallamak istiyorum. Huuuuu, buradayım burada! Yanlış tarafa gidiyorsunuz!




- Bir an evvel işimi kurmak istiyorum. Ama önce romanın bitmesi gerek. Niye kendime böyle şartlar/engeller koyuyorum? Niye her heveslendiğim işin peşine düşüyorum? Güzel hayallerim var fakat: kendi kırtasiye markamı yaratmak istiyorum. Süslü püslü kalemler üreteyim istiyorum. Washi-tape'ler, defterler, transfer kağıtları, kalem kutular, motifli kağıt desteleri, çıkartmalar. Fakat ana üretim birimi yüzey tasarımı olacak. Ah...Belki kalemlerin ucundan sarkacak plastik süslerin de numunesini polimer kilden yaparım? Minik filler, kediler, yıldızlar, uğur böcekleri, çiçekler, arılar.


- Turşu suyunu sakladım, içine havuç salatalık ve lahana doğradım. Saklama kabında buzdolabında bekliyor. Yanına da salçalı bulgur pilavı ve soslu tavuk yaptım. Nasıl menü?




Yorumlar

  1. menü şahane, kırtasiye fikri ise daha şahane. ilk müşterin ben olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa şimdi görüyorum, buraya yazdığım yanıt çıkmamış. Diyordum ki çok teşekkürler sizlere ücretsiz dağıtırım. Çünkü asıl niyetim kişilere değil kırtasiyelere dağıtmak, toptan satış.

      Sil
  2. Kırtasiye tutkunu olarak kimse almasa ben alırım Joe :)))) Arkandayım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ceren cim, Şule ye de dediğim gibi toptan satış yapmak amacım. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Hepsi süper, sana da pek yakışır, lakin heyecanın ne kadar sürer konusunda endişelerim var:) Diğer arkadaşlarla her konuda destek anlamında hemfikirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunca senelik takipçi yorumu işte. Tanıyorsun beni. Gel gitlerim var heyecan söz konusu olunca. Maalesef öyle. Çok teşekkür ederim destek için. Manevi desteğiniz bile yeter. Yoksa dediğim gibi Şule ve Ceren'e ben toptan satmak taraftarıyım.

      Sil
  4. Yaşasın burada yeni yazı var! ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın hala ziyaretçisi var! <3 aralarda açıp bakıyordum, geleni gideni oluyordu...

      Sil
  5. Merhaba romanı merakla bekliyorum. Ne zamana çıkar acaba. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya hanım, merak ettiğiniz için teşekkürler ama bir roman hemen şıp diye yazılmıyor dahası da basılıp dağıtılmıyor. En az bir sene diyorum. O da iyimser bir tahmin.

      Sil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar