Tur şirketi uzun uğraşlar sonrasında, iptal ettiğimiz turun parasını iade etti. Uzun uğraşlar dediğim 6 kere telefon ettim, sesimi kademeli olarak yükselttim en son çare olarak da Tüketici Mahkemesine vermekle tehdit ettim. Arada iptal iade şartlarının yazılı olarak müşterilere bildirmedikleri açığını yakaladım. Tüketici Mahkeme Heyetine nasıl başvurulur araştırdım. 



Günün olayı kuşkusuz saçıma aniden uygulama kararı verdiğim permanın bence muhteşem sonuçlanmasıydı. Bunca sene niye aklıma gelmemiş? 



Ahmet Ümit'in Istanbul Hatırası'nda hatırı sayılır bir ilerleme kaydettim: 380'li sayfalardayım. İki gün ara versem de ipin ucu hala kaçmış sayılmaz bugün tekrar elime aldığıma göre.


Romanıma da bazı majör eklemeler yaptım. Ama hala yeni bölüm yazamadım.



Yeni saçıma iddialı iri gümüş rengi ya da rengarenk küpeler almak istiyorum. 



Ahmet Ümit'ten sonra Beliz Güçbilmez'in Anne ben düştüm mü? kitabını okumak, o da bitince Yaprak Öz'ün Berlinli Apartmanı'nı okumak istiyorum. Ama hepsini teker teker. 

Yorumlar

  1. bir de buradan yazayım ki permana bayıldım :) güle güle kullan :)
    ben iptal edilen tur parasını kredi kartımla ödediğimden bankadan talep etmiştim, sorunsuz ödemişlerdi, aklında olsun. sonra şirketin peşine banka düşüyor böyle durumlarda, daha iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) teşekkürler sanırım duymaktan bıkmayacağım bir şey :D
      Turu biz iptal ettik, onlar etse doğrudan bankaya gitmek aklımdaydı, ben de kredi kartımdan ödemiştim.

      Sil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar