Bugün en büyük yeğenimin doğumgünü. Hayatımda ilk defa "tata" olmamın üstünden yıllar geçti. Kahpe zaman.


                 

Simit. Saat 15.00'te. Mehmet getirdi.



Blogumu yayına açtım. Ziyaretçi akınına uğradı. İlk yorumlar, ziyaretçiler, ilk izleyiciler beni çok mutlu etti.


Hava yağmurluydu, bütün gün blogun arkasından koştum tembel tembel koltukta yayılarak.





Akşam üstü alışveriş: siyah pirinç ve tavuğu birazdan pişiricem. Yanına acur turşusu aldım ve alabaş.



Neden bugün erkenden uykum geldi?



Alışveriş sırasında köpekli komşuları gördüm. Köpekleri olduğunda ve kapıdan girdiklerinde onlara kapıyı tutuyorum, ama köpeksiz ve alakasız bir yerde olduklarında tanımakta zorlanıyorum. 


Yorumlar

  1. Ya çok güzel oldu bu blog, içimi şenlendiriyor okumak. İyi ki böyle bir şeye başladın Arpicim. Çizimler şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya...çok teşekkürler, her yorum, her yeni izleyici içimdeki bir şeyi zıplatıyor yeniden ta eskilerdeki gibi.

      Sil
  2. Şahanesin, o kadar ilham verici ki...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar