Kardeşim kısa bir iş seyahati için Berlin'de. Onunla uzun bir süredir konuşamıyordum. Bu akşam görüntülü görüştük. Gene dövüne dövüne güldürdü beni:

     -Yavuz, görüntü mü dondu?

                  -Hayır kanım dondu.

              Sebep: yanlış anlama. 



Bloguma yeni bir bağlantı verilmiş! Ve y
eni izleyicilerim oldu! Ve yeni yorumlar! 


Wordpress'e ve bluehost'a harcadığım paraya yanıyordum ki aklıma harika bir fikir geldi: orayı da daha ticari işlerim için açarım. Hem de kolayını buldum (Enis sağolsun), önce blogspotta kabasını basitçe yapıp sonra onu wordpress'e export edeceğim.











Yorumlar

  1. Arpiciğim,
    Bu blogun tarzına bayılıyorum, çok hoş oldu. :)
    Hem yazı hem çizi becerini bir arada değerlendiriyorsun, nefis bence. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim Ekmekçikız. Benim de içime siniyor doğrusu. Bu format birdenbire ortaya çıktı aslında: kağıt kalemle yeni deftere başlayınca. Sonra da bloga taşıyayım bunu ben dedim. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar