Yine ufak bir ara verdim bloga. Seyahatten dolayı yazamadım fakat biriktirdim: halen Bodrum'dan bildiriyorum:


Yine bir doğumgünü, bu sefer partili bu sefer en küçük yeğenin, dokuz yaşını bitirdi. Çok kalabalık, çok şenlikli çocukluğumun doğumgünü eğlenceleri gibi bir doğumgünü kutladık. Pasta, balon, hediye, koşturan çocuklar, kaynatan büyükler.



Uzun zamandır görmediğim insanları gördüm, yenileriyle tanıştım.



Dün gece, gece hayatı: Gülinler konseri. Konser sonrası kuliste sohbet. Sabah 02.00'de otele varış.



Kızkardeşimin eşi bir tiyatro oyunu çıkartıyor Bodrum'da, İçinden tramvay geçen şarkı,provasına katıldım, parçası olmayı diledim. Dileğim tuttu. Bana da işin afiş kısmı düştü. İlk defa grafikli gerçek bir işe yaramanın mutluluğu.







Yorumlar

  1. ay ne güzel olmuş. doğumgününü çocuğunu tebrik eder, hazırladığın afişi görmeyi dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ah o oyunu biliyorum ve Ferhan Şensoy' dan izlemiştim. Bir şeylerin parçası olmak güzel şey gerçekten.. Kutlarım yeğeni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ferhan Şensoy ve Hümeyra oynamış eskiden. Teşekkürler.

      Sil
  3. Ben de dedim oyunda bir rol mü verdiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır oyun iki kişilik zaten bana yer yok. Ayrıca oyunculuk asla beceremediğim bir iş. Afiş işi de aksine tam benlik.

      Uzun zaman sonra ilk defa alıştığımın dışında insanlardan yorum almak beni çok sevindirdi. Hoşgeldiniz bloguma. Hem de 12. izleyicim olmuşsunuz. Teşekkürler!

      Sil
  4. Nice yaşlara yeğene. İstanbula hoşgeldiniz. Hülya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar