Hayat yolculuğumda son iki gündür yazamıyordum, erkenden uykum geldi.Şimdi telafi zamanı.


Cumartesi bütün gün süründükten sonra akşam 21.30'dan sonra işleri listeleyip, bir sürü iş hallettim. Yani gün kayıp gibi görünse bile hiçbir zaman geç değil.



Abim beni ziyaret edecek diye 3 haftadır içi dışına çıkmış şekilde bekleyen koltuk minderlerini yamamayı bitirdim. Akşam yanıma içecek sıcak bir sütlü kahve aldım, youtube'dan artık kısıtlı izlediğim üretkenlik, "hayatını değiştir" videolarından açtım ve dikişin başına oturdum. Bitince duyduğum his: paha biçilmez. Müthiş bir rahatlama. 



Yeni kararlar: her sabah aynı saatte kalkmak. Ve kalkar kalkmaz yürümek. Pazar sabahı uyguladım. Çivi gibiydim bütün gün.




Akşam abim gittikten sonra şenlik devam etsin istedim: kendimi sinemaya attım. Tepe Nautilus: Harry Potter melez prens.   







Yorumlar

  1. Çizimlerine ve ufak notlarına bayılıyorum ama keşke hani en altta "bir sonraki" yazıya geçme linki oluyordu ya, o da olsa... :) Ama sanırım kullanılan yeni template'lerde bu özellik yok, bazı bloglarda da aynı özleme kapılıyorum.
    Akşam 21.30 mu?? Ben o sırada yatağa girmiş yorganı kafama çekmiş oluyorum son 2 haftadır, çok utandım şu an.... Bu gece deneyeceğim bu kısırdöngüyü yıkmayı... :) Beni bile motive ettin yani, ikincil motivasyon :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumunda okuyana kadar o sonraki yazıya geçme linki var sanıyordum. Olmamasına çok şaşırdım. Artık yandaki açılır arşivden geçiş yapacaksın, mecbur.
      Seni motive etmek şahane de, ben senin kadar erken kalkmıyorum ama, istersen bozma uyku saatlerini.

      Sil
    2. Senin için eklemeye çalıştım ama henüz boyutunu ayarlayamadım. Yarın yolculuk var. Sonraki günler çeki düzen vereceğim. Söz.

      Sil
  2. Pazar günü ben de erken kalktım yürüyüş yaptım ve seninle aynı sonuca ulaştım, bütün gün zımba gibiydim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün en önemli işlerinden birini ilk sırada bitirmenin tatmini de cabası, değil mi? ;)

      Sil
  3. yürüyüş yapan Arği'nin mutluluğu yüzünden okunuyor :) darısı şule'nin başına :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Darısı başına, 1 saat yürüyüş mümkün değilse sabahları 5-6 dakikalık yogaları öneririm.

      Sil
    2. ay yorgunluktan , adını bile doğru düzgün yazamamışım şekerparem. affet

      Sil
    3. ay hiç önemli değil, yorum yazıp beni sevindirdin ya :D

      Sil
  4. Süpersin Arpi'cim, çok keyifli seni okumak:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar