Eren bugün Wordpress konusunda başarısız olup, moralimin bozuk olduğunu öğrendiğinde, blogspotta dene diye önerdi. İlk önce yok-mok dedimse de günün sonunda onun sözüne geldim. Misler gibi kuruldu yeni blogum.



Fadime çocukluğunun geçtiği köyündeki atı anlattı: yere yatarmış çocukları sırtına alıp öyle kalkarmış. Müthiş...



Ev parlıyor.




Bu sabah pembe tartıda tekrar 71 kg nun altını gördüm. Hem de yağlardan gitmiş. Su kas filan değil. Darısı yeni tartının başına. (iki tartı arasında 300 gr fark var).



Temizlik sırasında robot konumlandırmayı bir türlü başaramıyordu. Salonun eşyalarının yeri değiştikten sonra kafası karıştı sanırım. Bugün o olayı çözdüm: yeniden haritalandırınca tekrar normal işlevine döndü. 






Yorumlar

  1. Merhaba Arpiciğim ❤️
    Ne tatlı bir akış var burada, günlük gibi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ilk yorum kimden gelmiş!!!!! Aslında biraz senin her güne 3 güzel şey konseptinle örtüşüyor. Olumsuzluklardan bahsetmemek tarafı.

      Sil
  2. Hayırlı olsun, hayırlara vesile olsun, hoş bulduk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa, blog tazelenince yorum heyecanı da tazeleniyormuş, çok aşırı seviniyorum gelen yorumlara, beni burada yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim ayrıca.

      Sil
  3. Ben de geldim :-) yeni blogun ömrü uzun olsun şekerim, parlıyor 🧿

    YanıtlaSil
  4. Hey ben de geldim, pek de sevdim :) ömrü uzun neşesi yerinde olsun yeni blogun🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsimsizi de sen yazdın herhalde :) Şuleeee, çok teşekkürler!

      Sil
    2. ivit, ah şaşkın ben! marmarayda gelirken yakın gözlüksüz, ancak bu kadar oldu :)

      Sil
  5. Sana bir şey diyeyim mi, çizimler hakikaten çok değiştirmiş ortamı.. Süper <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 <3 <3 çok teşekkür ederim, evet çok basitler aslında ama bir hoşluk kattılar bence de.

      Sil
  6. Hayirli olsun. Pek sirin okumasi kolay... Cizimler kadar yazi karakterini de sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah tamam şimdi anladım kimin kim olduğunu. Teşekkür ederim, yazı karakterini ben de sevdim, tek sorun biraz Saftirik serisinin tasarımına benzemiş olması. Ama oradan esinlenmedim. Sonradan benzediğini fark ettim.

      Sil
  7. Hayırlı olsun. Güzel bir blog olmuş. Yazı karakteri güzel ama silik görünüyor sanki. Ayarlardan büyütülürse sorun kalmaz, telefonda okuyanlar için zorluk olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlardan ortaya aldım, daha büyük de denedim ama kaba oldu. Teşekkürler uyarı için ve güzel dilekler ve sözler için de.

      Sil
  8. Çoook güzel yaaa bravo Arpi'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen olmasan hala wordpress'i zorlayıp belki de pes edecektim. Şimdi Enis'le konuşurken wordpress'e blogspotu aktarma fikri ortaya çıktı. Bire bir aktarsa bana yeter. Ama cesaretim yok şu an yeniden wordpressi zorlamaya bir hafta filan beklesin. Çok moralimi etkiledi.

      Sil

Yorum Gönder

Bir şey söyliycem...

Bu blogdaki popüler yayınlar